Friskis online

Kamomilla

Trådstartare
Någon här som har Friskis online?

Är det värt det? Vad finns det för pass? Och en hel hög med frågor till.

/hon som ska använda friskvårdsbidraget.
 
Har du provat passen som ligger på hemsidan för alla? Jag har ibland kört de passen och insett att jag skulle aldrig regelbundet ställa mig framför en skärm hemma och träna.

Själv köper jag alltid klippkort på massage ifrån ett respektabelt ställe om jag får friskvårdsbidrag ”över”. För det mesta går hela slanten till vårens ridlektioner, så det blir sällan något ”över”.
 
det ingår i vanliga gymkortet på Friskis men jag har inte använt det. Kollade appen nu och där finns lite av varje att välja mellan.
OM det är värt det? Det beror väl helt på om man använder det eller inte.
 
@ameo finns det step up och någon form av skivstångspass?

Är inte intresserad av det vanliga kortet då jag inte kommer iväg och träna, med hemma framför skärm blir av hyfsat iaf.
 
Vet inget om just Friskis, men jag hade MyMowo-konto för några år sedan och funderar på att skaffa igen då jag behöver någon typ av konditionsträning. De har alla möjliga pass, helt gjorda för hemmaträning. De har step-up, för det tränade jag, och olika typer av styrkepass.
Tror inte det ska vara något problem att använda friskvårdsbidraget där.
 
Jag hade nog hellre kört via youtube eller ngn träningsapp istället.. och som ngn nämnt testat på det som finns gratis hos Friskis.
Vet inte vad det kostar i din förening att ha Friskis online?
Kanske finns annat som är mer prisvärt.
 
Jag använder det massor, både de filmade passen och en del audio-guider. Tycker det är toppen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
492
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
964
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Förmodligen inte men chansar ändå på att någon stött på ett bra alternativ. Jag har aldrig kunnat vänja mig vid bettskena har haft tre...
Svar
5
· Visningar
401
  • Omröstning
Mat Kan du tänka dig att äta insekter? Har du provat? Vilka insekter kan du tänka dig att äta? I vilken form? Jag har sett att det finns...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 742
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp