Front page...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare T3ss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 981
T

T3ss

Front page, publisher med mera... Finns det något liknande program (gratis program) som man också kan göra hemsidor i? Har liksom inte något av de där två programmen på min dator, men jag vill göra en hemsida, utan att behöva betala massor för programet. Finns det någon liknande gratisversion?

Sv: Front page...

Varför kodar du inte för hand själv istället? Det är ju ett alternativ...

Skriver koden manuellt istället för att låta ett program göra det åt dig. Tror du kan göra det i Anteckningar. Fast det krävs ju att du lär dig programspråket.

/Ida

Jaså... Njae, sånt kommer jag nog aldrig lära mig. Kommer ju ta mycket längre tid dessutom :)

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 003
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 408
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈