JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Full galopp i jakten på rävsvansen
(VF)
Hästar från inlandskommunerna samlades i helgen på Tanne gård i Lycksele för att vara med i kampen om den eftertraktade rävsvansen.
Tanne hästförening hade bjudit in till jakt och i år slog man deltagarrekord.
http://www.folkbladet.nu/?p=120864
Moderator
Hästnyheter
En fest för hela familjen.
Arbottna horseshow slog på stort när första hästtävlingen på 17 år avgjordes förra helgen. ...
Källa / Läs...
Lekstuga
Småbarn Jag tror att just att den INTE har ståhöjd (för en normal vuxen) är det som gör att man inte behöver följa byggregler. För att det då...
MiaMia
22 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 216
Barn
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag väntar på att valp ska somna efter morgonbestyr och frukost så att jag kan jobba en stund innan vi tar en timme i skogen. Jag har...
Philosophia
26 minuter sedan
Svar: 613
Visningar: 17 630
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag har en liknande störning. Jag måste just nu hantera en stor mängd dokument... varav väldigt många är skrivna av någon med vad som...
athena_arabians
Idag kl 05:16
Svar: 1 789
Visningar: 92 012
Allmänt
Födda 2022
Avel Igår var Bob på genrep inför unghästtestet. Första gången på bortaplan, förutom skoning i särbons stall, han var väldigt spänd men...
Robina
17 minuter sedan
Svar: 544
Visningar: 79 143
Avel
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Uppland bra för islandshästar och WE.
Knivsta har 2 aktiva anläggningar för islandshäst och massor av ridhus.
Samt nära till kliniker...
Inte_Ung
44 minuter sedan
Födda-24
Avel Kan du förklara hur det ser ut, eller lägga upp en bild? Vad är halsringen gjord av? :) Jag har aldrig kört unga hästar i transport...
Jordgubbkiwi
Igår kl 23:48
Svar: 104
Visningar: 6 981
Avel