funktionär falsterbo

mollylisa

Trådstartare
Hej!
Sorry om jag postade detta fel, är ny här.
Jag och några kompisar hade tänkt vara funktionärer på falsterbo horse show i sommar. Jag har varit där och sett showen några gånger men ingen av oss har varit funktionär förut.
Har någon av er varit med tidigare? Vad är era bästa tips? Vilket uppdrag är roligast? Är det någon större risk med att bo i tält på campingen om ingen av oss är vuxen?
Skulle vara jättetacksam gör svar :).
 
Puffar denna tråden lite, känns som att det borde finnas någon som har erfatenhet av att vara funktionär på falsterbo;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 319
Senast: Mabuse
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 558
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 768
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 614
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp