JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Neta
Startdatum
Startdatum
18 Jun 2017
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
691
Är det någon som varit funktionär på falsterbo och kan berätta lite om det? Är det någon som ska jobba i år?
Hästnyheter
Falsterbo Horse Shows ordförande Jana Wannius konstaterar att vi lever i en ny värld.
Ridsporttävlingen byter namn till Al Shira’aa...
2
3
4
Hästnyheter
Den berömda hästtävlingen i Skåne heter numera al-Shira´aa Falsterbo Horse Show.
Anna Wemlert, känd från TV4:s Robinson, har jobbat med...
Tävling
Jag är generellt inte så förtjust i kopplingarna sport och UAE, och nu verkar det som att företag även gått in och sponsrat anrika...
4
5
6
Hästnyheter
Även i år kommer hemmaryttaren Stephanie Holmén till Falsterbo Horse Show. Med sig har hon en unghäst hon knappt ridit och två hästar...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utsträckt över mina ben. Han tycker att mina lår är utmärkta som huvudkudde. Själv vill jag göra...
Red_Chili
Idag kl 22:23
Svar: 1 266
Visningar: 76 056
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
Idag kl 22:03
Svar: 1 130
Visningar: 58 942
Katt
Tråden för spår
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...
Brie
Idag kl 21:51
Svar: 556
Visningar: 46 677
Hund