Fyndat inför hemflytt

Cheeserica

Trådstartare
Igår var det tydligen hundens dag och jag råkade av en tillfällighet svänga förbi djuraffären och se en massa folk där. Hittade ett stort klösträd på kampanjpris för dagen. För 699 kr fick jag följande mästerverk: :idea:

trad.jpg


Det var rätt svettigt att skruva ihop, men lillebrorsan och hans kompisar kastade sig in i det med glädje. Tur att man har hjälpredor! :D

Nu hoppas jag bara att katten kommer gilla det, hon kommer hem på fredag! :love:

blue.jpg


/Erica
 
Sv: Fyndat inför hemflytt

vilket fynd :)
.. jag har inte plats för nått sånt stort :crazy: ... jag har två mindre klösmöbler som katterna busar med, mest den yngsta.
Den äldsta brukar ligga och sova på den ena -jag köpte dom genom Börjes :D
 
Sv: Fyndat inför hemflytt

Jösses, vilket monster :eek:. (Möbeln alltså ;) )

Jättefin, naturligtvis kommer hon att älska den. :D
 
Sv: Fyndat inför hemflytt

Hon är helt underbar :love:
Mina kissar skulle älska det där trädet, men sånt finns det inte plats för här.
 
Sv: Fyndat inför hemflytt

Klösmöbeln är helt klart ett fynd!

Jag har samma och jag betalade 1295 för mitt i somras.

Tänk på att dra åt ordentligt upp vid taket, min har lossat flera gånger, men jag har iofs 4 tunga hankatter.

Jag har lagt en träbit i övre "koppen" (vid taket) och dragit år för kung o fosterland ;) så nu har den suttit stadigt i flera månader.

Otoligt söt katt :love:
 
Sv: Fyndat inför hemflytt

Tack allihop! Tur att min katt får godkänt. ;)

A_K_N - Jaaa, de skrev ursprungspris och jag vet ju hur dyra såna är, så jag behövde inte fundera särskilt länge! :D Jag har knappt gjort annat än fyndat kattgrejer, känns mycket bra. Och jättebra tips med den där träbiten, jag funderade på hur man skulle kunna undvika att göra fula märken i taket men det var ju logiskt. :) Jag tänkte lägga en anti-halk-skyddsbit under möbeln också så den inte flyttar sig där nere.

/Erica
 
Sv: Fyndat inför hemflytt

Cheeserica skrev:
Jag tänkte lägga en anti-halk-skyddsbit under möbeln också så den inte flyttar sig där nere.

/Erica
Mycket smart! Det kan behövas, för när de kommer med en sån fart som de har ibland så kan de ju flytta både bord och soffor, så det är vettigt!! Kanonfint träd, jag vill oxå ha, men har inte råd. Har ännu inte hittat nåt på rea här i stan.
 
Sv: Fyndat inför hemflytt

Wow, vilket fynd du gjorde, jag letar också efter nåt i den storleken till ett vettigt pris.

Måste bara få säga att vilken underbar liten kisse du skall få hem, helt ljuvlig!!! Klösmöbeln kommer bli succé.
 
Sv: Fyndat inför hemflytt

jag måste nog göra en lite visit hos dig så småningom så jag får se underverket "live" (både katten och möbeln!).

/Malin
 
Sv: Fyndat inför hemflytt

Jaaa det får du göra! Ska bara se till att katten får göra sig hemmastadd ett tag så får jag sätta upp en besökslista sen! :D

/Erica
 
Sv: Fyndat inför hemflytt

..och se till att jag har ätit lite allergitabletter innan...

/Malin
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp