antiloop8

Trådstartare
Ni vet att jag pratade om ett träns som jag hade beställt?
Tror ni att jag fick hem det??
Nä, efter 2,5 veckor hade de fortfarande inte ens skickat iväg beställningen...j**la G****gården :devil: :devil:

Så jag var istället på samma företag fast i grannstaden och fyndade.
Hittade ett fint träns för 400:- som helt plötsligt bara kostade mig 100:- :o :eek:
Det var halva priset + att jag hade presentkort på 100:-

Så här ser det ut, fint va?! :love: :love:
736103.JPG

Sv: Fyndat!

Det var mkt snyggare än jacsontränset (visst var det ett sånt du beställt innan :o :confused: )!
Kul att fynda lite!! :)

Ja det var ett Jacson och visst var det där mkt snyggare, jag kollade på det men kände att 400:- var för mkt för bara lite skogsridning, men nu fick han ett fint träns för 100:-
Sen fick han vita belindor..eller jag fick det i födelsedagspresent av en kompis. De hade kostat 187:- nu kostade de 93:- :)

Jag har också varit på Gr*nng*rd*n idag och fyndat!!!
En förbygel för 100 kr (hade kostat 570 :eek: ) och ett träns som kostat 913 kr, för halva priset pga att det var trasigt på nosremsfästet. Men det använder jag aldrig (nederrem på aachen) så jag ska ta bort den helt. Det kommer inte ens synas att det suttit nåt där och blir jättesnyggt!!! *nöjd*

Senast ändrad:

Jag okej då, pappa köpte en gelpad, 50 % rabatt kostade förut 399 lr nått sånt :)

Va snyggt träns Brasse har fått !! :)

Frågan är......Hur MÅNGA träns har du hemma nu,då ??? :D

Hur mår gamle gubben nu,då?? ;)

/Carolrita

ja visst är det fint :love:

hehehe jag har inte så många kompletta träns men jag har mängder med delar så jag kan nog pussla ihop till ett 50-tal träns om jag vill :D :D

Brasse mår bra nu igen, jätteskönt, det enda som är värre är att hans box är skitig nu igen :(
När han hade ont i benet så var han så renlig, kunde han inte fortsatt med det :D

Jag har också fyndat, 2 par Polar Pads för 80 kr :bump:

De kostar i vanliga fall typ 189 kr paret. Det tycker jag var ett riktigt fynd faktiskt :D

Måste åka dit igen ju.. Detta får man ju inte missa att utnyttja!

Jaaaa...har du inte läst tråden om transportfärden??
Han fick ju typ klaustrofobi och höll på att dö, min lille gubbe :(

Liknande trådar

Övr. Hund Känner att jag börjar förlora kontakten med min 13 månaders Jrt kille (kastrat). Träningen har hittills gått jätte bra, har haft bra...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: Jenka
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 625
Senast: moonstruck
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 246
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen... 2
Svar
23
· Visningar
3 886
Senast: zoowie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V