Gästboken???

Sv: Gästboken???

Du é ju bara bäst :banana: Fast tyvärr så har ingen skrivit mer sen jag läste sist. Hoppas att fler ser detta så det kommer fler inlägg :bump:
Kram Suss
 
Sv: Gästboken???

Hehe varsågod, båda två :D Tycker att det var dumt att de tog bort den, folk måste ju få skriva vad de tycker ändå... inte bara tystas sådär... De borde åtminstone skriva varför de tog bort den, tycker jag.
 
Sv: Gästboken???

Ja OJ den gästboken bara försvann när kritiken blev hård!
Så lågt att bara ta bort den och inte svara något alls från SIF eller annat håll!

/Malin
 
Sv: Gästboken???

Jag håller med, det känns väldigt oproffsigt.
 
Sv: Gästboken???

Ja visst vore det bättre om SIf svarade och skaffade fram svar och kommentarer från nämnda ryttare/personer så inte skvallret eskalerade så.

/Malin
 
Sv: Gästboken???

Jag håller helt med! Det är enormt tråkigt att man känner det som att vi medlemma betraktas som så mindre kompetenta och medvetna så det gör ingenting om vi inte får information. Men sedan kan det ju ta tid at reda ut saker också samt ansvariga behöver kanske hinna hämta andan för det har nog varit en tuff vecka för alla inblandade och det är ju inte många dagar sedan VM tog slut. Men att ta bort gästboken var ett synnerligen konstigt beslut. Dock, det kan ha att göra med att man var rädd för att bryta mot lagarna tex risk för anmälan om att sidan innehåller förtal. Knepigt i så fall att adressen finns kvar så man ändå kan komma åt sidan?!
 
Sv: Gästboken???

Ja nu är ju även den gästbokssidan Filippan hittade borta...och inte ett ord från SIF. Skall bli intressant att se i nästa islandshästen om det finns någon kommentar och/eller insändare om detta.

/Malin
 
Sv: Gästboken???

Freyr skrev:
Ja nu är ju även den gästbokssidan Filippan hittade borta...och inte ett ord från SIF. Skall bli intressant att se i nästa islandshästen om det finns någon kommentar och/eller insändare om detta.

/Malin


Nej jag ser fortfarande den gästboken :confused:
 
Sv: Gästboken???

Nu ser jag den också! Den låg väl bara nere ett ögonblick då jag kollade i morse.

/Malin
 
Sv: Gästboken???

Freyr skrev:
Ja OJ den gästboken bara försvann när kritiken blev hård!
Så lågt att bara ta bort den och inte svara något alls från SIF eller annat håll!

/Malin

Hmm ja tyvärr så är jag ju inte direkt förvånad... :angel:

SIF som helhet och vissa personer i synnerhet tycks vara väldigt bra på att ignorera/censurera obekväma personer.
 
Sv: Gästboken???

Tveksamt om det kommer stå ngt i islandshästen, vårt kära förbund är rätt bekväma av sig å skrivs det ngt otrevligt är det mest troligt att det försöks tystas ner istället :smirk:
 

Liknande trådar

Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
638
Senast: Piaff
·
  • Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
Svar
12
· Visningar
1 262
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Hästnyheter Ridskolan i Folkatorp i Kumla kommun är på god väg att få en ny ridanläggning. På tisdagen togs det första spadtaget för bygget, som...
Svar
0
· Visningar
351
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har gjort en uppgift i skolan (läser engelska för mellanstadiet) och fick tillbaka uppgiften idag. I princip det enda läraren hade...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 589

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp