JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gagnef-ryttare stod för stark tävlingshelg
Moderator
Hästnyheter
Under Gagnef Ridklubbs tävlingar 24 september levererade Borlänge ryttarsällskap flertalet fina prestationer, både individuellt och i...
Hästnyheter
Guldponnyn Jarno RP 145 lämnar Åhus och flyttar till Hälsingland.
Ny ryttare blir Emilia Bergåkra.
– När Amanda (Barnestam Olsson) nu...
Hästnyheter
Efter att i sista stund fått flytta dressyrtävlingen från Gagnef till Insjön genomförde Norr Amsbergs Ridklubb en lokal dressyr-tävling...
Hästnyheter
I helgen var det årspremier för länets fälttävlansryttare. För mor och dotter, Agneta och Wilma Bertilsson, blev det pallplatser. ...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Vad är det för erfarenhet som du lutar dig mot? Mina wachtelhundar som har stor erfarenhet av jakt avlivar ett rådjur med ett bett i...
animalasia
31 minuter sedan
Svar: 119
Visningar: 3 793
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Vi har inte så bråttom :). Tiden kommer gå fort till 6 mån och dröjer det till 8-9 mån så får det bli så. Men bra att veta på ett ungefär
Milosari
Idag kl 13:26
Svar: 926
Visningar: 66 621
Hund
Fågelobservationer
Övr. Djur I söndags såg jag en mamma morkulla som var ute och gick på en skogsväg med sina två pyttesmå kycklingar i släptåg.
Jag har sett...
skogaliten
Idag kl 11:31
Svar: 107
Visningar: 21 047
Djur
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Ja du vågar låna ut under de förutsättningar du nämner. Jag har två hästar med olika samarbete med hästägare och det fungerar väldigt...
Fiorano
8 minuter sedan
Svar: 1 374
Visningar: 107 179
Grenar