BeastieBabe

Trådstartare
Jag har jätteproblem med galleriet.

1. Alla bilder som är högre än vad dom är bred läggs automatiskt på sidan. kolla mitt galleri..

2. En bild som var bredare än vad den är hög snurrades uppåner, det går inte att vända den. kolla mitt galleri..

Vad är problemet och hur löser man det?

Jag har tittat på dina bilder och ser inget konstigt. Alla bilder ( 5 st ) är vända åt rätt håll.

lillebill,moderator

Jag har jätteproblem med galleriet.

1. Alla bilder som är högre än vad dom är bred läggs automatiskt på sidan. kolla mitt galleri..

2. En bild som var bredare än vad den är hög snurrades uppåner, det går inte att vända den. kolla mitt galleri..

Vad är problemet och hur löser man det?
Vad jag vet skall de flesta bilderna automatiskt roteras så det blir rätt, vet inte varför dina hamnade konstigt. Jag har dock rättat till dem.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 369
Senast: Takire
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 546
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka