JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Galoppfavorit tjusade publiken
(DN)
Storfavoriten i det svenska galoppderbyt på Jägersro tjusade publiken. Franskfödde Appel Au Maitre svepte i ett mäktig speedryck förbi hela fältet fram till ledningen vid ingången till sista kurvan och vann sedan hur lätt som helst.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=679882
Moderator
Hästnyheter
(DN)
Viveca Lundbäck har ridit i skuggan av kusin Helena. Men i Enköping var det Vivecas tur att stå i centrum. Hon vann SM-guld i...
Hästnyheter
(DN)
Commander Crowe tangerade på Jägersro Legolas segerrekord på 19 raka i obruten följd på tisdagen...
Hästnyheter
(DN)
Treårige Appel Au Maitre utklassade de äldre motståndarna i Stockholm Cup på Täby Galopp. En ny stor skandinavisk stjärna är...
Hästnyheter
(DN)
Carl-Erik Lindblom blev Rikschampion när landets mästerkuskar gjorde upp om titeln på Solvalla. Lindblom lyckades bra i försöken...
Skötsel av utedass
Hemmet Innan allmän sophämtning infördes (en revolution!) så hade de flesta lantliga hushåll en skräphög nånstans i en skogsdunge.
Vid mitt...
tanten
1 minut sedan
Arbetsterapeut
Skola & Jobb Tack för ditt svar. Låter så intressant och tror verkligen det är ett yrke som skulle passa mig. Verkar också vara ganska brett var/ vad...
Shpongle
5 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter En produktiv dag har vi fått till! Ladugårdstaket fick ytterligare en rad med plåt sen plockade vi ner nästan alla gamla eternitskivor i...
Luzzan
7 minuter sedan
Svar: 1 576
Visningar: 53 996
Allmänt
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Japp, så sa min mormor alltid, i hela sitt liv :up: (trots att jag alltid haft tikar och hankatter :angel:)
Hästarna däremot var det...
Scata
Alldeles nyss
Svar: 1 947
Visningar: 188 165
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Lily har bestämt sig för att överge lägenheten. Nu bor hon på balkongen. Vädret är fantastiskt och jag har satt ett kompostgaller vid...
Red_Chili
53 minuter sedan
Svar: 1 429
Visningar: 87 959
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Nu har mina guramis en ny kull :rofl:
De små ligger precis under vattenytan igen. Jag ska flytta dem senare till ett räkakvarium. Har...
Red_Chili
Idag kl 19:35
Svar: 1 465
Visningar: 44 823
Djur