Galoppsadel

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare famina4ever
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 734
F

famina4ever

Är det någon som vet var man får tag på en ganska billig galoppsadel för B-ponny? Jag tränar galopp med min ponny men då använder jag en vanlig jord med stigbyglar. Men nu ska jag börja tävla ponnygalopp med min ponny så jag måste få tag på en galopp/monté sadel!

Sv: Galoppsadel

Hej!

Du hittar sadlar på Täby Stall och Foder, på Täby Galopp. De är dock rätt dyra.. Kan tänka mig att du kan annonsera/leta på www.unggalopp.se . Där har de en "Köp & Sälj - sida" ;)

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Freazer
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 005
Senast: Mli
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Ramona
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
334
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?