Galopputbildning på Plönninge

cutty

Trådstartare
Vet någon hur många som sökt? Finns det platser kvar? Intagningskrav?

Gärna svar från er som sökt!!!

Sv: Galopputbildning på Plönninge

Ja har sökt ridsport (eftersom det är det enda som är riksintagning på..) men vet inte om ja ska byta när man väl kommer ner.. :angel::idea:
enda svaret ja kan säga är att de går på betygspoäng (förra året låg det runt 220 tror ja).. tror de tar in runt 250?? rätta mig om ja har fel...
Något annat än poängen går de inte på.. innan har de haft att man kunnat skriva i en lapp som en tränare kunnat skriva under men det har tagits bort..

hoppas du fick ut något av det här iaf :D //ponnie91

cutty
Hoppare

Reg.dat: Jul 2003

Fanns det galopputbildning på Plönninge 2003:crazy:?
Ajaa, jag sökte iaf dit nu och har tagit mig in preliminärt, om du har högre poäng än 10 tar du dig nog in.

Jag tror dom tog in 70 pers? och att det är ca 250 som går på hela skolan?

Oj oj :d såg fel, du hade registrerat dig 2003

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
591
Senast: MJLee
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 097
Senast: tomte
·
Gnägg Äntligen har jag skaffat mig ett konto på Buke! Jag har varit hangaround så länge och läst om era sorger och glädjeämnen under så lång...
Svar
12
· Visningar
1 043
Senast: Fille
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 171
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka