Gammal systemkamera

JuniNatt

Trådstartare
En kompis till mig undrar om jag vill ha hennes gamla Pentax SF7. Den har några år på nacken men fungerar som den ska. Vad är rimligt att ge för en sån? Jag har ingen kunskap alls om kameror men det hade varit kul att ha en, tänkte jag :)

Sv: Gammal systemkamera

En kompis till mig undrar om jag vill ha hennes gamla Pentax SF7. Den har några år på nacken men fungerar som den ska. Vad är rimligt att ge för en sån? Jag har ingen kunskap alls om kameror men det hade varit kul att ha en, tänkte jag :)
Med risk för att låta tråkig - en hundring eller två, om ni är bra kompisar och kameran kanske har litet affektionsvärde. Kameran är runt 20-22 år gammal och är ärligt talat inte någon av de mest spännande modellerna från den tiden. Är du sugen på en bra analog systemkamera i allmänhet och inte specifikt är pentax-entusiast så gör du ett totalt sett bättre köp om du letar upp exempelvis en Canon EOS-5 eller Nikon F90x.

Senast ändrad:
Sv: Gammal systemkamera

Tack för ditt svar! Struntar nog i helt i den kameran! :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en bläckstråleskrivare med en hel del år på nacken. Den har i ganska många år enbart agerat scanner, pga nåt krångel efter byte...
Svar
7
· Visningar
357
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
450
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
R
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter... 2
Svar
24
· Visningar
1 624
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka