Går det att rädda mitt pulvermos?

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare Pancakes
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 8 084

Pancakes

Trådstartare
Jag råkade överskatta hur mycket pulvermos jag hade i skafferiet och har nu en rätt blaskig mosaktig sak i grytan. Går det att rädda med typ potatismjöl, Maizena eller något? Jag är inte alls pigg på att gå till affären :cautious:

Du har ingen riktig potatis hemma? Antingen för att göra nytt mos eller mosa ner i pulvret. Maizenapulver i potatispulver känns som en läbbig kombo. Å andra sidan så är det väl ganska rikliga mängder förtjockningsmedel i potatispulvret redan
... Testa?

Liknande trådar

Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 328
Senast: Tantan
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
599
Senast: Twihard
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
471
Senast: Lejd
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 854
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka