Gardinpyssel.

Tassetass

Trådstartare
Om man inte hittar några bra sovrumsgardiner, då designar man egna. :D

De är inte riktigt klara, ska eventuellt göra nån liten grej längst ner på varje längd och så ska jag lägga på ett lager med glitter. :D

Ursäkta de dåliga bilderna, mobilkamera och mörker är ingen bra kombination. ;)

DSC00357.jpg

DSC00358.jpg

DSC00359.jpg

Sv: Gardinpyssel.

Nu har jag fått dit "glitterlagret" också och det är sååå snyggt. :love: Ska försöka få till nå vettiga bilder imorgon! :bump:

Skitsnyggt! Jag önskar att jag också kunde kläcka några bra/roliga idéer ibland. Det är så förbannat övertråkigt när allt bara är Ikea. :crazy:

Åhh men gud va fina!

Har du gjort dem med hjäp av schabloner? Vad har använt för färg i så fall?

// Sofie, som blev grymt sugen på att göra gardiner med en stjärnhimmel :love:

:bump:
Wow, fick just nu när jag såg dina gardiner riktig lust att äntligen gör något åt min gäststuga!!!!:idea:
Tack:banana:
Va häftiga gardiner!!! Hur kom du på det? Har tänkt att schabloner är hopplöst ute;), men det här var ju en ny variant

:bump:
Wow, fick just nu när jag såg dina gardiner riktig lust att äntligen gör något åt min gäststuga!!!!:idea:
Tack:banana:
Va häftiga gardiner!!! Hur kom du på det? Har tänkt att schabloner är hopplöst ute;), men det här var ju en ny variant

Kul att man kan inspirera någon. :D Hur jag kom på det vet jag inte, jag får mina snilleblixtar ibland. ;)

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 758
Senast: SaraXX
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
14
· Visningar
557
Senast: Caoimhe
·
Juridik & Ekonomi Vi bor i ett hus med skog som närmsta granne. I våras föll totalt 6 stora granar ner på vårt bostadhus och övriga byggnader...
Svar
5
· Visningar
803
Senast: Mia_R
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 401

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka