gårdshundar

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare pettis88
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 991
P

pettis88

en ras som är bra lämpad,för att hjälpa till lite,och finnas på gården..är bernersennen tycker jag..va har ni för raser??:)

Sv: gårdshundar

Leonberger, Sankt bernard är nog också raser som skulle kunna passa.. När jag själv har hus så kommer jag att skaffa någon typ av mastiff :)

Dansk/svensk gårdshund, eller gårdshunden above all, västgötaspets.

hehe :d

Jag vill ha en till i denna färgen:
zamboo.jpg

Levrebruna fläckar med ljusbruna tecken i annsiktet. Vad heter den färgen?

Senast ändrad:

Våran gårdshund är av rasen finsk lapphund! Hon sköter sig fint fint hemma på gården! Vaktar lite, hänger med oss och strosar!

:)

Leonberger är verkligen en bra gårdshund!!!Hemkär,glad i sin familj,lite vaktig och ser ju rätt så imponerande ut.Vår skrotar mest runt och gör ingenting utom att vara sällskap .

Jag har en american pitbull terrier som gårdshund, dock tror jag att jag är i minoritet. Men det fungerar fint, förutom att han ibland vill sitta på vägen som går igenom gården och han förstår inte varför man ska flytta på sig heller. Men jag jobbar på det och det går framåt.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
1 238
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 392
Senast: Tiger tok
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 980
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
848
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår