FannyN
Trådstartare
Jag trodde jag var gardinproffs. Det är jag inte. Jag tror helt enkelt att det system jag ska ha är gammeldags eftersom det inte finns på tex ikea. Ni vet sådana där skenor man bara häktar i fäster, som man kan dubbla och som man väl bör ha tyg på så det täcker eftetsom det bara är en simpel grå metallskena. Finns de inte längre??
Förr fanns det väl överallt och var billigt. Man kollade i önden om den var kort eller lång och tog en av varje om man skulle ha längder och kappa.
Vet ni vad jag menar? Vet ni var det finns?
De gardiner jag planerat funkar inte alls med sån där stång i svart vit eller grå med ändknoppar som det dräller av! En gång i tiden fanns det bara den jag söker och metallstänger som tålde att synas var dyyyra. Nu finns de för tio kronor med fästen ändar och skruvar. Hoppas nån vill hjälpa mig!
Förr fanns det väl överallt och var billigt. Man kollade i önden om den var kort eller lång och tog en av varje om man skulle ha längder och kappa.
Vet ni vad jag menar? Vet ni var det finns?
De gardiner jag planerat funkar inte alls med sån där stång i svart vit eller grå med ändknoppar som det dräller av! En gång i tiden fanns det bara den jag söker och metallstänger som tålde att synas var dyyyra. Nu finns de för tio kronor med fästen ändar och skruvar. Hoppas nån vill hjälpa mig!