Centaur

Trådstartare
Nu har jag äntligen hittat båda beiga och bruna dressyrskydd! :banana: Från Gera! Undrar hur dom är i stl? Finns i ponny, I, II, III för fram och bak. Även matchande boots finns! :)

Såg att hästbutiken i bromma hade dom, dock dubbelt så dyra som i danmark eller tyskland så ska beställa från nån affär där tänker jag.

Sv: Gera

men om du ska köpa såna kan du ju lika bra köpa eskadron för dom där ser ju nästan hemska ut :p dom är inte helbruna ändå menar jag.

Vadå hemska? :p Jag har inte sett någon bra bild på just dom färgerna, alla visar typ gröna...

Sen kostar dom iofs hälften så mkt som eskadron.

Men dom är så fula :o Dom ser... billiga och sladdriga ut på riktigt, irl så att säga. Vet inte riktigt vad dom ska göra förutom att sitta där.
Synd att inte Globus damasker finns i brunt, dom är jättefina men jag har bara sett svarta och vita. Bra pris också.

Synd att de hade svarta knäppen, hade vart snyggare om de var i en och samma färg. Hittade tyvärr bara en bild på de röda
1045.jpg

Hittade de här på ebay (nähä? :angel: ) Fanns matchande boots och i andra färger också. Kanske kan vara ett alternativ?
http://fedimax.com/webpic/Fesselkopfgamaschen/fat-fg-camel.jpg
Såg lite väl guldiga ut kanske..

Senast ändrad av en moderator:

Dom var jättesnygga, men den där typen av skydd sitter så dåligt på honom... :( Så måste ha vanliga strykkappor.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över... 2
Svar
33
· Visningar
9 013
Utrustning Här kommer ett i-landsproblem. Efter mycket spanande, längtande och rotande i plånboken så har jag äntligen beslutat mig för att... 2
Svar
26
· Visningar
3 184
Senast: tuaphua
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
3 966
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka