Geysir KM, vilka ska dit?

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Nattuggla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 398
Sv: Geysir KM, vilka ska dit?

Tack så mycket :)
jo det är det, man får ta så många som möjligt och ta bort de sämsta efter varje gång. Försöker ha minst två på varje ekipage men sen blir det ju alltid fler på vissa :smirk:
Det är bara och höra av sig om någon vill ha ngn lågupplöst bild och använda på internet, det är gratis, bara ni skriver att jag tagit bilden.

Jag tycker också att dina bilder är fina. Håller med om det finns en röd tråd igenom alla dina bilder, man känner att de är "Emma-bilder!:)
Har du någon egen häst?

Tack så mycket :D det värmer!
Nej tyvärr, ingen egen häst. Tid och pengar räcker inte alltid till, men i framtiden så :) just nu håller jag mig till fotograferingen och pyssel med hästarna i stallet ;)
Själv?

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
751
Senast: Hajfisk
·
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
3 012
Senast: ako
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 416
Senast: Tantan
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
775
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31