gillar du koppleri?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare golit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 289

golit

Trådstartare
Varvar du upp utan drag? Heter du KIA, vill du berätta för en vän till mig vad det är för fel på dig?

Sv: gillar du koppleri?

Min KIA "Blåbärt" hälsar att det är drag i honom, ibland för mycket..andra bilar hinner inte ikapp vid rödljusen. Blåbärt och matte funderar ofta på om andra bilförare saknar motor eller växellåda..men så har han turbo med..matte vill dock montera en KCR-box för ytterligare kräm, men då ryker nybilsgarantin, och det vet ifan om det är värt..

Senast ändrad:
Sv: gillar du koppleri?

Sport Tage var en miss i Värmland...inte hellr KIA ville jag umgås med....drog fel växlar i lådan...och en sur dieselgubbe i tanke...bort bort

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 783
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 530
Senast: Mabuse
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur... 8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 784
Senast: Gunnar
·
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka