Gissa raserna!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Abraham
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 822
Sv: Gissa raserna!

ang den andra tråden så gissar jag hej vilt på pudel/hairlessterrier/chihuahua och papillion.:cool:

jadu, är det måntro varg i hunden?:idea: :crazy: :smirk:

ang den andra tråden så gissar jag hej vilt på pudel/hairlessterrier/chihuahua och papillion.:cool:

jadu, är det måntro varg i hunden?:idea: :crazy: :smirk:

Alla fel, nja varg och varg men rasen som inte är godkänt som han har i sig är väldigt nära besläktad med vargen.

Jo, men om du tänker ändå är det vissa raser som är närmare besläktat med vargen än andra.

Jämthund och sarloos är rätt nu återstår 2 raser till!

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 901
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 436
Senast: Ginne
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 361
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 085
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna