Givande småpyssel

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare tott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 575

tott

Trådstartare
Jag känner att mitt liv bara är rutiner och rutiner och såhär års har jag inget skoj att göra hemma - förutom att leka och mysa med katten.

Har ni nåt tips...förutom stickning, korsord och liknande.

Jag pusslar en del i perioder. 500-1000 bitar. Tar ett tag att få ihop så man behöver ett bord som inte används annars eller en pusselmatta.
Målarböcker för vuxna är väl ganska populärt men jag har inte fastnat för det.

Rita (även om du "inte kan"), skriva, läsa, lyssna på dokumentärer eller poddar. Sy. Dagdröm, Gör en utflykt. Budgetera. :D
Planera nåt skoj - trädgårdsland, balkonglådor, nåt skoj att se eller göra på semestern... Såna grejer gör jag när jag har lite tid över.

Jag pusslar en del i perioder. 500-1000 bitar. Tar ett tag att få ihop så man behöver ett bord som inte används annars eller en pusselmatta.
Målarböcker för vuxna är väl ganska populärt men jag har inte fastnat för det.
Gillar att pussla och har tänkt på det, men med tanke på litet hus (få rum och få bord) i kombination med lekfull katt så...

Gillar att pussla och har tänkt på det, men med tanke på litet hus (få rum och få bord) i kombination med lekfull katt så...
FBF03D5F-0830-44AA-A13E-07327EA7C386.webp

:D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 306
Senast: Iamia
·
R
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
1 068
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 401
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 895
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka