Glasögonsymbolen

aprilmaj

Trådstartare
På en del trådar finns en glasögonsymbol. Den ska väl betyda att det är en tråd man bevakar? Men jag har glasögon på flera trådar som jag inte bevakar och i åtminstone en tråd som jag inte varit inne i öht. Har jag missförstått vad glasögonsymbolen är till för?

På en del trådar finns en glasögonsymbol. Den ska väl betyda att det är en tråd man bevakar? Men jag har glasögon på flera trådar som jag inte bevakar och i åtminstone en tråd som jag inte varit inne i öht. Har jag missförstått vad glasögonsymbolen är till för?
Jag tror inte det, det verkar lite mysko. Någon annan som råkat ut för detta eller kan förklara varför det blir så.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
965
Senast: Shaggy
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 18 19 20
Svar
382
· Visningar
12 589
Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
760
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
11 165

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka