Glengordon Campari

Sv: Glengordon Campari

Hur ser det ut? Har ngra GG träns men vet inte vad modellen meter :p

Inget min pålle skulle få använda. Kvalliten vet jag inget om men min åsikt är att det inte var tilltalande gällande utseendet.

Var tyvärr inte det tränset jag hade, mitt har pullanosgrimma. Men det GG jag har, är jag iaf jättenöjd med. Har haft det i ca ett år och inte varit så duktig med att putsa och sköta om det (:angel:) Men ändå har det hålt och kvaliten är super. Borde ju vara ungefär samma kvalite på GG tränsen.

Har inte just den modellen, men en häst jag red innan hade modellen Baryard, & jag har bara lovord om det tränset. Underbart helt enkelt! Väldigt snyggt (Min åsikt är att det är det snyggaste i kollektionen, men det är jag det.) & stilrent. Kvalitéten tycker jag inte man ska tvivla på. Den modellen du har/ska ha verkar ju dock.. Hm. Det har ju ingen stoppning, & det är inte riktigt min stil. Men kvalitéten tror jag inte det är något fel på, så om du gillar det så borde det ju inte vara någon tvekan :D

Liknande trådar

Utrustning Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣 Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Svar
5
· Visningar
892
Senast: Fibusen
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
937
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 272
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Funderar på om det finns något smidigt sätt att fästa huva i tränset? Tycker att den är i rätt storlek och den sitter på hela...
Svar
4
· Visningar
406
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka