Globus tekna träns

Bison

Trådstartare
Är det ngn har som sett dem live?
Vad tycker ni? Känns de som läder?
Tycker om designen på dem o de är ju onekligen lättskötta.
De gjordar o skydd jag sett från tekna känns jättebra.

Sv: Globus tekna träns

I Tekna-dressyrtråden var det en som skrev om sin sadelgjord, den var inge bra alls. Inte för hennes häst iallafall. Den skavde jättemycket.

fast jag undrade om tränsen ;)
gjordarna har jag sett o tycker de känns bra, har inga skavkänsliga hästar :)

Jo det såg jag, men du skrev ju att du sett att gjordarna var bra. Så jag ville bara inflika att vad jag vet så är dom inte det, och detta var heller ingen skavkänslig häst så vitt jag vet. Utan gjorden skavde upp hela huden så att det blev sår.. Men ursäkta så mycket för att jag skrev i tråden. :)

oj, ja det lät ju inte bra. Men som sagt, jag tycker de känns väldigt bra, inte för att jag tänkt köpa ngn.
Jag är intresserad av tränsen...

oj, ja det lät ju inte bra. Men som sagt, jag tycker de känns väldigt bra, inte för att jag tänkt köpa ngn.
Jag är intresserad av tränsen...

Jag har sett tränsen live i montrar :) Kvalitén är nog inget fel på alls, och de är ju inget annat än lättskötta. Dock har jag ingen aning om alls vad de kostar, antagligen lika mycket som ett hyffsat läderträns, men de är nog optimala för distans om man inte vill sticka ut med plastträns i alla regnbågens färger ;)

Det var jag som hade teknagjorden som skavde (brännsår pga ett kantband) på min häst. Dock har de gjort en uppgradering på många av deras produkter så kantband är borta + att de har gjort bättre möjligheter att sätta fast hjälptyglar mm. ;) Skitbra att de tar åt sig kritik och förbättrar sina produkter och inte tänker " nu har vi lanserat denna vara och nu ska den se ut så" Tummen upp:idea:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 688
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka