Gnagleksaker

lingonben

Trådstartare
Det kliar visst i lillkisses tänder, för han tuggar på allt han kommer åt. Så vad säger ni kattkunniga, vad ger man honom för gnagleksaker? Jag funderade smått på ett torkat grisöra, för det borde lukta spännande och han har inte starka käkar nog att slita loss bitar av det. Men det kanske är helt fel att ge till katter? *okunnig*

Sv: Gnagleksaker

Jag ger mina katter tuggpinnar med mald råhud, de är egentligen hundgodis men Oliver blir som tokig när han får en pinne att bita i.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 231
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 026
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 920
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 627
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka