BernT

Trådstartare
Var köper man gnuggisar? Måste vara fysisk butik för dottern vill ha de idag.. har köpt förut men minns inte var det var. Vi bor i Göteborg så de flesta butiker finns väl här.

Akademibokhandeln, Åhlens dök upp när jag googlade.
Men annars tänker jag "krims krams" butiker.

Jag kollade först Akademibokhandeln men de verkar mest ha gnuggisar som man gnuggar in i böcker. Här ska tatueras på barnet, hon hade nog blivit väldigt arg om jag kom hem med en gnuggis-bok 😂 åhlens hade jag inte en tanke på, tack ska kolla!

Jag kollade först Akademibokhandeln men de verkar mest ha gnuggisar som man gnuggar in i böcker. Här ska tatueras på barnet, hon hade nog blivit väldigt arg om jag kom hem med en gnuggis-bok 😂 åhlens hade jag inte en tanke på, tack ska kolla!
Tatueringar brukar finnas i varenda leksaksaffär.

Åhlens hade massor! Så svänger in till nordstan på lunchen tänkte jag. Ska bara bestämma mig för om jag ska parkera hemma och ta bussen till nordstan och sen tillbaka hem och hämta bilen eller parkera i nordstan 🤔. Är trafikkaos i stan och vi bor nära, ska bara överlägga med mig själv om jag ska vara lat eller ej 🙈 hade dessutom bonus att handla för på åhlens! Gratis gnuggisar!!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Det som inte fick hända hände - klänningen jag har beställt har inte kommit fram. På två veckor har den inte ens lämnat Norge, så vad... 2
Svar
20
· Visningar
2 125
Senast: Sel
·
Hemmet Är det någon här som vet om det finns någon standard för degknådare till bakmaskiner? Alltså, ser alla infästningar likadana ut? Min...
Svar
19
· Visningar
569
Senast: vilde
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 894
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Har du korrigerat synfel med laser? Blev det bra? Vilken metod? Är så trött på att vara helt superblind utan linser eller glasögon. Ser... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 896
Senast: Thera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈