God Jul Världen

golit

Trådstartare
I Norge talar man om att ge Finland en fjälltopp på hundraårsdagen, nästa år. Finlands högsta topp ligger på samma berg, men toppen i Norge och det skulle ge Finland en ny högsta topp. Norge har gott om fjäll som är högre så något större avbräck för Norge skulle det inte vara.

Så vad skulle Sverige kunna ge i julklapp och till vem?

Billingen ligger väl mest och skräpar bredvid Skövde och vore en höjdare för Danmark. Tyskland kan väl få en nakenstrand utmed Klarälven, eller ska de få kungahuset som de saknar?

Norge kan få E20 genom Västergötland, en Europaväg med 80 som maxfart skulle kännas tryggt och hemma för dem.

Fler förslag?
 
Billingen borde göra succé som present. Frågan är bara hur man slår in den i ett paket med rosa snöre.
Ska Danmark få sätta på en flagga på toppen eller ska vi anlita en jättestor grävskopa?
 
Vi gräver ett dike Ängelholm - Karlshamn och ger allt söderom till Danmark.

Christmas-Gift-Ideas.jpg
 
Vi gräver ett dike Ängelholm - Karlshamn och ger allt söderom till Danmark.

Christmas-Gift-Ideas.jpg

Det blir inbördeskrig, Dansk Folkparti mot Sverigedemokraterna. Om vem som ska utvisa vem och till var? SD-syd uppfattar sig som de riktiga ur danskarna och vill deportera alla danskar till Altona (dom SD-syd inte tycker att Danmark borde gett upp så lättvindigt. DFP anser SD-syd vara försvenskade och kräver att de deporteras till Grönland.
 
Senast ändrad:
Billingen borde göra succé som present. Frågan är bara hur man slår in den i ett paket med rosa snöre.
Ska Danmark få sätta på en flagga på toppen eller ska vi anlita en jättestor grävskopa?

Vi är ändå Sverige, vi lever på att hugga ner skog och göra papper. Klart de ska få sätta ner en flagga. Den måste bara klara färgtestet först, gult och blått. Men klart att den är dansk i alla fall.
 
Göta kanal grävdes väl i samma syfte? Dags att donera den södra marken till Danmark nu va?

Och det skulle lösa problemen i Öresundsregionen eftersom man slipper passkontrollerna om båda ändar av bron tillhör Danmark.

Man kan gräva ett stort dike tvärs genom Billingen så får Danmark sitt pass
 
Men vänta lite nu,var ska jag åka skidor/pulka,rasta hunden mm on ni ger bort billingen,eller får jag nöja mig med att ha göta kanal bakom huset?!
 
Men vänta lite nu,var ska jag åka skidor/pulka,rasta hunden mm on ni ger bort billingen,eller får jag nöja mig med att ha göta kanal bakom huset?!

För det mesta så ger man inte bara julklappar, man får också. Vill du ha en Kenyansk savann? En Holländsk polder, eller kanske Central Park, NY?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp