God kväll.

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Långa farbron
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 849
L

Långa farbron

I och med att jag är ny här...

Jag har sökt och letat bland forumen (då det på olika forum finns),men inte hittat något ställe att ge en vettig presentation av mig på.

Så frågan lyder finns det,eller är jag bara hopplöst förvirrad :smirk:

Mvh Långis.

Sv: God kväll.

Är du senior (25 år och uppåt) persenterar du dig lämpligast där, är du Äldre ungdom gör du presentationen där. Om du har nåt speciellt intresse inom ridsport så presenterar du dig där. Eller så hoppas du bara in där du tycker att du passar in utan presentation!
Välkommen hit! :)

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 324
Senast: Lejontand
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 354
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 964
Senast: Mia_R
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 195
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka