Bukefalos 28 år!

Goda rim för onda klappar!

Monstermom

Trådstartare
När jag läste @Dentakus fantastiska rim i hundforumet drabbades jag hårt av min enorma saknad efter angenäma kamrater med förhöjd sexualdrift... :(

Jag tänkte att ni kanske kunde hjälpa mig stilla min längtan genom lite inspirerade klapprim, gärna för de där riktigt genomtänkta paketen?

Till att börja med vill jag att alla ska få chansen att läsa @Hajens alster, detta är alltså för den strålande idén att ge bort en hundvalp i julklapp:

Tomten är ett ärkesvin,
ni får en kiss- och bajsmaskin.
All er tid och ork den kräver
stora hål i kassan gräver.
Även om den detta får
kommer ni få gråa hår!


...om den här blir alltför svår
skaffa ny om ett par år
när denna sista sprutan får...


(Hoppas det är OK att jag kopierar din skapelse här, @Dentaku ? Annars får du protestera så åker den väck!)

Och så vill jag bidra med ett eget försök:

Tomten tycker du är fet,
lat och ful i allmänhet!
Du har trots det snärjt fast en karl
Men vill du nu ha honom kvar
(trots att han kan se vad andra har!)
Bör du genast sluta äta,
träna, pynta, aldrig träta,
Tomten är så generös,
nu blir du en riktig tös,
sätt igång och börja lyda
så du mannens arm kan pryda!


(Ovan var en present till en kompis från hennes pojkvän: medlemskap i viktväktarna, en prenumeration på någon skönhetstidning för kvinnor, och ett presentkort till en sminkbutik. :up:
Han hade ju inte snålat för all del - å andra sidan var det väl snarast han själv som fick paket... )
 
När jag läste @Dentakus fantastiska rim i hundforumet drabbades jag hårt av min enorma saknad efter angenäma kamrater med förhöjd sexualdrift... :(

Jag tänkte att ni kanske kunde hjälpa mig stilla min längtan genom lite inspirerade klapprim, gärna för de där riktigt genomtänkta paketen?

Till att börja med vill jag att alla ska få chansen att läsa @Hajens alster, detta är alltså för den strålande idén att ge bort en hundvalp i julklapp:

Tomten är ett ärkesvin,
ni får en kiss- och bajsmaskin.
All er tid och ork den kräver
stora hål i kassan gräver.
Även om den detta får
kommer ni få gråa hår!


...om den här blir alltför svår
skaffa ny om ett par år
när denna sista sprutan får...


(Hoppas det är OK att jag kopierar din skapelse här, @Dentaku ? Annars får du protestera så åker den väck!)

Och så vill jag bidra med ett eget försök:

Tomten tycker du är fet,
lat och ful i allmänhet!
Du har trots det snärjt fast en karl
Men vill du nu ha honom kvar
(trots att han kan se vad andra har!)
Bör du genast sluta äta,
träna, pynta, aldrig träta,
Tomten är så generös,
nu blir du en riktig tös,
sätt igång och börja lyda
så du mannens arm kan pryda!


(Ovan var en present till en kompis från hennes pojkvän: medlemskap i viktväktarna, en prenumeration på någon skönhetstidning för kvinnor, och ett presentkort till en sminkbutik. :up:
Han hade ju inte snålat för all del - å andra sidan var det väl snarast han själv som fick paket... )
Alltså, jag döööör!!! :rofl: :laugh: :rofl:
 
När jag läste @Dentakus fantastiska rim i hundforumet drabbades jag hårt av min enorma saknad efter angenäma kamrater med förhöjd sexualdrift... :(

Det tog en stund innan polletten ramlade ner, jag trodde att du ville ha hjälp med julklappsrim för att ge bort en dildo eller liknande...:confused: :D Fantastiska alster för övrigt! Jag känner också ett tvångsmässigt behov av att dikta den här tiden på året, även om det snarare brukar vara julvisor med nya budskap än julklappsrim. Återkommer definitivt om/när inspirationen slår till! :up:

Så länge kan jag bjuda på ett "rim" från en julklapp som jag fick på jobbets julfest i går kväll: "Här får du en present, som har ganska hög procent. Förut kallades det "eau de fagge", god jul önskar Dagge". (en vinflaska, vars etymologiska ursprung i "eau de fagge" jag betvivlar mycket starkt") Humoristiskt katastrofalt. Eller katastrofalt humoristiskt.
 
Det tog en stund innan polletten ramlade ner, jag trodde att du ville ha hjälp med julklappsrim för att ge bort en dildo eller liknande...:confused: :D Fantastiska alster för övrigt! Jag känner också ett tvångsmässigt behov av att dikta den här tiden på året, även om det snarare brukar vara julvisor med nya budskap än julklappsrim. Återkommer definitivt om/när inspirationen slår till! :up:

Så länge kan jag bjuda på ett "rim" från en julklapp som jag fick på jobbets julfest i går kväll: "Här får du en present, som har ganska hög procent. Förut kallades det "eau de fagge", god jul önskar Dagge". (en vinflaska, vars etymologiska ursprung i "eau de fagge" jag betvivlar mycket starkt") Humoristiskt katastrofalt. Eller katastrofalt humoristiskt.

Awww, är det därför ingen annan rimmar med? Jag klurade ju bara till det lite med synonymskojande i farten. :(

Och jag vet inte om du ska våga dricka ditt vin... Eller, "vin"? :cautious:
 
(Ovan var en present till en kompis från hennes pojkvän: medlemskap i viktväktarna, en prenumeration på någon skönhetstidning för kvinnor, och ett presentkort till en sminkbutik. :up:
Han hade ju inte snålat för all del - å andra sidan var det väl snarast han själv som fick paket... )

Helt fantastiskt rim! :rofl:

Jag hoppas hon hade sinnesnärvaro så att hon kunde skalda något i den här stilen när det var hans tur att få något av tomten:

Tomten är en karlakarl
i samma stil som den jag har
Men missnöjd nu med mitt parti -
nästa år jag röstar F!
Din enda julklapp jävla rövhatt
- sov på soffan denna julnatt!
 
Helt fantastiskt rim! :rofl:

Jag hoppas hon hade sinnesnärvaro så att hon kunde skalda något i den här stilen när det var hans tur att få något av tomten:

Tomten är en karlakarl
i samma stil som den jag har
Men missnöjd nu med mitt parti -
nästa år jag röstar F!
Din enda julklapp jävla rövhatt
- sov på soffan denna julnatt!

Tyvärr är det ingen rolig historia egentligen, det slutade med att vi slutade umgås för jag klarade inte av att se henne kämpa med sig själv så för att försöka få praktarslet nöjd. :rage:

Önskar hon svarat som du istället! :D
 
Tomten genom skorstenen glider
för att nu lindra det som svider
Ett hårt paket
med ljuvlig smet
att smörja om lemmen
Håll ut till slutklämmen:
Resultatet blr lent och skönt
men är det mödan värt och lönt?
Det pirrar och spritter
bland kulor och glitter,
pulserar och bränner
i leden det spänner
Kroppen blir tillfreds och nöjd
Åt själen en julefröjd

(Aloe Vera liniment för spända vader)
 
Tomten genom skorstenen glider
för att nu lindra det som svider
Ett hårt paket
med ljuvlig smet
att smörja om lemmen
Håll ut till slutklämmen:
Resultatet blr lent och skönt
men är det mödan värt och lönt?
Det pirrar och spritter
bland kulor och glitter,
pulserar och bränner
i leden det spänner
Kroppen blir tillfreds och nöjd
Åt själen en julefröjd

(Aloe Vera liniment för spända vader)

:o

:rofl: :rofl: :rofl:
 
Adventspresent från min hund kanske:

Kära matte, du är bäst!
Den jag älskar allra mest!
Dags att du får en belöning,
Du förtjänar en försköning:
Vit och blek är bara tråkigt,
Ansiktet blir mindre pjåkigt
Med mera färg som ger dig liv,
Fräschör och flera adjektiv.
Svart, grönt, gult och massa blått,
Och ovanpå en stor dos spott
- Ger glans och lyster till dekoren,
Så man riktigt kan se spåren
Av min glada adventskyss
Som du fick utav mig nyss!



... Flygande överlycklig fånklump mitt i nyllet, vackert blåöga på gång... :up:
 
Senast ändrad:
Med detta blir det extra glid så att det inte tar sån tid.
När sen en längre tid har gått så får vi se vad det blev för nåt.

10-litersdunk med glidmedel för seminering från en bonde jag känner till bondmoran. :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Lastnät till bil

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp