göra DVD-film

Arrows

Trådstartare
Jag och en kompis har fått i uppdrag att filma in en instruktionsvideo för nybörjare om den sporten jag håller på med. tanken är att den ska inehålla grunderna, tips och vad man bör tänka på och sånt. Ren instruktionsvideo mao.

Vi är jättepepp på detta, vi har bra kameror och "manuset" är under konstruktion :bump:

Först var tanken Filma och ta kort - Klippa ihop- lägga till musik och förklaringar, allt i windows media player, och såklart sedan ut på skiva för försäljning!.

Men jag vill ha en meny! där man kan välja vad man vill titta på, man kanske vill titta på del 3 före del 1 t.ex. Inte bara en video som rullar tills den är slut. ;)

Klubben har tyvärr inte pengar för att köpa något program, så gratis online/nerladdning är det jag är ute efter, vad finns det för program igentligen? har givetvis redan varit ute på google men jag hittade inget där.

oh heliga allvetande buke :bow: hjälp mej än en gång
 
Sv: göra DVD-film

Använt DVDAuthorGUI till lite enklare skivor tidigare. Enkel meny med bakgrund och knappar går snabbt att göra. Lite trevligare meny med rörliga bilder för knappar går också lätt om man vet eller läser på lite.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Nero, hur fasen gör man? Jag har en film på datorn som jag vill ha ner på en dvd-skiva så jag kan titta på den i dvd:n Jag...
Svar
3
· Visningar
1 368
Senast: Poisonous
·
H
IT & mobiler Vi har köt en ny dvd video kamera nu och jag har filmat med den. Man filmar med mini cd skivor och genom att stänga skivan i dvd...
Svar
1
· Visningar
864
Senast: hon_med_skäcken
·
H
IT & mobiler Jag har nyss köpt en dvd,video camera. Modellen heter: Samsung VP-DC161W. Man spelar in på minidisk istället för små video kasettband...
Svar
5
· Visningar
898
Senast: Laban
·
H
IT & mobiler Vi har skaffat en Dvd video kamera med mini disk. Det är bara till att sätta in i datorn och föra över filerna sa dom. Men nu när jag...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp