Bukefalos 28 år!

Göteborg Horse show Snackistråd

Jag såg dressyren på plats idag, och ritten som imponerade mest på mig var Paulinda Fribergs. Jag påstår inte att fel ekipage vann, bara att den för mig var mest sevärd.
 
Hoppning nu. Förarglig vägran för Malin baryard MEN såg ni att hon red utan varken sporrar eller spö. Förvånad!!


RGB avtackning dock, den var väl lite lam eller? Och hästskötaren :laugh: undrar om hon nånsen ler?
 
Tyckte också det var lite meh med avtackningen, såg det på tv bara dock. Men han ska ju tävla flera månader till så det är ju inte sista framträdantet "på riktigt", tror det hade varit lite maffigare om det varit så.
 
Hoppning nu. Förarglig vägran för Malin baryard MEN såg ni att hon red utan varken sporrar eller spö. Förvånad!!


RGB avtackning dock, den var väl lite lam eller? Och hästskötaren :laugh: undrar om hon nånsen ler?

Njo men RG är ju inte den mest livade personen heller :D Tycker dock det var väldigt fint att de hyllar Casall, blev en liten tår i ögat..

Hästskötaren får jag känslan att hon inte alls tycker om att stå i rampljuset, hon trivs nog bäst i stallet med hästarna. Jag hade också varit sjukt obekväm om jag varit tvungen att följa med in på arenan. :)
 
Tyckte också det var lite meh med avtackningen, såg det på tv bara dock. Men han ska ju tävla flera månader till så det är ju inte sista framträdantet "på riktigt", tror det hade varit lite maffigare om det varit så.

Ja det hade ju inte jag fattat innan. Den här meningen kan ju läsas på två olika sätt:

Casall som gör sin sista start på svensk mark.

Jag tolkade den fel...
 
Tycker det är flera svenska ryttare som rider med långa tyglar och hamnar i bakvikt. Ser inte så skoj ut. :(
 

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp