Goliat är diskriminerad!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sinner
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 898
S

sinner

nu är det såhär, att jag har en ardenner som är STOR. hans grimma gick sönder, och jag beslutade mej för att köpa en ny. MEN, jag har hittils hittat två stycken som är speciellt för ardenner, den ena svindyr(enligt mej) och den andra ser både tråkig och tanig ut:mad:

.. min fråga är, hur i hela friden ska jag hitta utrustning till min lilla gubbe?! finns det någon som vet? full är väldigt mycket för litet..
tacksam för hjälp!:bump:

Sv: Goliat är diskriminerad!

jo visst, men den fanns inte ens på lager, och börjes brukar ju inte vara så snabba på att skicka sakerna ens om dom har dom hemma... finns det verkligen ingen annanstans där dom säljer större storlekar??
pojken min skäms ju..:(

kanske är lite ambitiöst att sy en egen ..

Jag vet om hur det är, har själv ardenner, jättesvårt med grejjor.. Specialbeställa och kolla på Shireuppfödares hemsidor, finns en i skåne som har det mesta.

Håller med, det är jättesvårt att hitta snygg utrustning som räcker till i storlek till ardennerhästar. :(

Min häst är bara 2,5 år än så han kan ha stl X-full i grimmor än så länge. Urvalet känns riktigt stort. ;) De andra ardennerhästarna i stallet har Börjes ardennergrimma i nylon eller lädergrimmor som en lokal sadelmakare har sytt. Vill man ha en riktigt snygg grimma i rätt storlek får man nog tyvärr vara beredd att betala en hel del.

Liknande trådar

C
Hästhantering Hej! Det är såhär att jag har ett 4årigt sto (egen uppfödning). Ska försöka förkorta historien något. Hon har gått i lösdrift större...
Svar
13
· Visningar
1 753
Senast: sandrafors
·
Hästmänniskan Ponnyn ska lånas ut igen och denna gången så verkar jag ha hittat ett perfekt ställe och bara ett par mil från mig så jag kan hälsa på... 2 3
Svar
56
· Visningar
8 678
Senast: mumin
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen... 2
Svar
23
· Visningar
3 887
Senast: zoowie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023