Göra ett bitless bridle själv?

diabla

Trådstartare
vågar man sig på det? någon här som har gjort det? jag menar med dom där käkremmarna som går i kors. är det så att dom måste sitta på något speciellt ställe under käkarna? har någon nån bra bild på undersidan av ett bitless bridle?

Sv: Göra ett bitless bridle själv?

ohh.... kan man kanske göra en beställning tror du?

Funderar själv på att göra ett, bara för att testa. Har en gammal grimma som utgångspunkt.

jag kan höra med henne. hon säljer ju saker... som repgrimmor och rep och sen ridtränset då...vill du ha bidl på hur den ser ut? jag kan ta nått så får du se

jaa jätte gärna! gärna en bild på hela framifrån och sen underifrån, och en närbild på där käkremmen sitter fast i grejen som är på nosen, och en närbild på vart käkrämmen sitter fast i nackstycket, skulle vara jätte snällt!!

krambanan skrev:
Jag skulle gärna vilja se bild på det också. :bow:

/Maria
Gå in på bitlessbridle.com så ser du hur orginalet ser ut.
Jag gjorde en egen hemma innan jag köpte två, en orginal och en Börjes.

Jag vet hur orginalet ser ut. Jag vill se det som hennes hovis har gjort. :p

/Maria

Hur är Börjes i kvalitet och storlek? Har funderat på ett sånt med vågar inte riktit beställa ett..

Funkar jättebra, inga konstiga storlekar heller. Jag gillar det bättre än det från USA som är i nylon/syntet. Det är ju lättare att tvätta men Börjes är smidigt. Jag är nu inne på mitt fjärde år:love:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 413
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 221
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
731
Senast: Roheryn
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 983
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur