Göra ett Youtubeklipp ej klickbart?

Saybia

Trådstartare
Hade tänkt lägga in en film på min blogg via Youtube men jag vill inte att man ska kunna klicka på filmen (på bloggen) och komma till min Youtube-sida utan endast spela upp filmen på bloggen. Har försökt ändra i koden men hur jag än gör så visas "handen" när man för muspekaren över klippet och på YouTube-ikonen längst ner i hörnet står det "Watch on YouTube", eller så visas inte klippet överhuvudtaget :(

Kan man ändra, ta bort eller lägga till något i koden så att den ej är klickbar längre?
Koden kan t.ex se ut så här:

<object width="340" height="285"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZthNYozVwNM&hl=sv&fs=1&rel=0&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZthNYozVwNM&hl=sv&fs=1&rel=0&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="340" height="285"></embed></object>

Sv: Göra ett Youtubeklipp ej klickbart?

varför skulle youtube låta dig göra något sådant? har du betalat för att använda deras tjänster?

Du kan inte göra det. Ska du ha ett icke-klickbart videoklipp på din blogg måste du fixa det på annat sätt, exempelvis ladda upp filmen direkt på bloggen.

varför skulle youtube låta dig göra något sådant?

Ja inte vet jag? det var bara en fråga om det gick att göra nåt sånt. Har många filmer på mitt YouTube-konto som jag inte har lust att visa för alla som läser min blogg, vill ju bara visa just det klippet som jag publicerar på bloggen men eftersom det är klickbart så får ju personen tillgång till alla mina andra filmer på samma gång. Att YouTube har sin logga på klippet osv. så att man ser att klippet kommer från den sidan har jag inget emot utan det är bara själva länkningen som jag inte är så glad i.

Går det inte att skaffa ett till konto för just dessa filmer?
Eller ett konto på photobucket eller liknande ställe?

Jo jag försökte skapa ett nytt konto på youtube men blev bara nekad helatiden så då blev jag less och startade den här tråden, men på photobucket kanske det går även om jag vet att det brukar tjorva med filmuppladdningen där men jag kan ju testa :p , annars får jag se om jag kan söka mig till andra filmuppladdningssidor...

Har då laddat upp ett par filmer där & det har inte varit några problem men jag kanske hade tur?

Det går bra ibland och förut gick det alltid bra, men sen satte de in nåt skydd för att ha låtar och musik med i filmklippen och då nekades i princip alla mina filmklipp även fastän det var min egen musik i bakgrunden.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka