Göta lejon-hotell!?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 956

Fille

Trådstartare
Ska på premiären av Priscilla på Göta Lejon 21/9 men har nästan noll koll på Sthlm! Vad finns det för hotell nära eller vilket område/gata ska man leta hotell på?

Sv: Göta lejon-hotell!?

Ligger på götgatan, logiskt nog. Ligger ett stort hotell nära som heter Malmen, men det går nog att hitta nåt mysigare... Varsomhelst på söder är nära egentligen. Sök på mariatorget/mosebacke/zinkensdamm/skanstull/medborgarplatsen!

Gamla stan är också nära, finns flera fina hotell där men det är också väldigt turistigt.

Sv: Göta lejon-hotell!?

Okey vad bra toppen! Då vet jag i alla fall vart jag ska börja leta!:)

Liknande trådar

Kropp & Själ Sååå … har fått det en gång tidigare via regionen men nu kräver de att man tar antihormoner först. En av dem får inte tas av kvinnor...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Rosett
·
Kultur Min partners all time favorite är Hair, och den spelas på Göta Lejon till våren. Så jag tänkte helt enkelt fixa biljetter till oss...
Svar
6
· Visningar
7 255
Senast: lizan
·
Fritid Dottern skulle flyga United Airlines IGÅR, från Cincinatti till Chicago och sen Toronto, Kanada (!) - Köpenhamn. Med massor av extra... 2
Svar
23
· Visningar
3 205
Senast: hastflicka
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer

Hästrelaterat

Tillbaka