JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Det blev en finfin avslutning på tävlingarna i Lier för Erika Lickhammer. Tillsammans med unga Edette tog de en placering i Grand...
Hästnyheter
I helgen handlade mycket i ridsport-Sverige om meetinget i Paris. Samtidigt lyckades en annan Paris fint i Belgien - SWB-stoet med Erika...
Hästnyheter
Meetinget i italienska Arezzo slutade strålande för Magnus Jacobson. Med Chewie blev det en fjärde plats i Grand Prix-klassen över...
Hästnyheter
Douglas Lindelöw och Zacramento tog en Grand Prix-placering i dag. I belgiska Bonheiden red ekipaget hem en femte plats i söndagens...
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Blev försenad och fick inte tag i en Vildmarken idag pga fel affär så tog en Celsius Electric Lemonade= som jag inte alls tyckte om...
_Elly_
23 minuter sedan
Svar: 1 121
Visningar: 72 335
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Äter mellis innan vi ska till stallet. Stig ska motioneras och sen ska vi packa inför träningshelgen hemma hos @Efwa :up:
Ninnurur
25 minuter sedan
Svar: 1 023
Visningar: 30 073
Allmänt
Brunstproblem?
Ridning Det enda som har fungerat är Oestress. Behöver jag snabb effekt så använder jag det flytande men annars funkar pulvret och det blir lite...
animalasia
Idag kl 14:52
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Bättre galopp, hon är inte naturligt i uppförsbacke där så som i traven. Utan man får hjälpa henne ganska mkt.
MattiZ
Idag kl 14:22
Svar: 68
Visningar: 5 771
Avel
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...
Habina
Idag kl 14:15