Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ingen aning
Men Veredus Olympic finns i L & XL tror jag och de är stoooora i strl. L vet jag att de finns i, men kanske inte XL, men jag har M på min lilla stor häst som annars har full och det är nästan för stort.
Bild:
Har häst på 170+ och hade höga bak nått runt på eskadron så hade han kunnat ha dem fram. Eskadron ser ut som de krympt i tvätten på min pålle Dock kan han ha låga bakskydd.
hehe jag hade ett ett munsboro sto ja...men jag är en mkt ombytlig människa o jag bestämde mig för att faktiskt bli vuxen, jag är ju iaf 21 o jag vil nog tävla iaf så det blev ett jätte bjässe häst istället.
Skola & Jobb Lönen är relativt låg jämfört med flera andra akademiska yrken med samma utbildningslängd. Det tar 5,5 år att utbilda sig och räkna med...
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...