Gråa senskydd.

Sv: Gråa senskydd.

Hampa/Catago?

Eller de kanske är plastigare.

Ingen aning :o
Men Veredus Olympic finns i L & XL tror jag och de är stoooora i strl. L vet jag att de finns i, men kanske inte XL, men jag har M på min lilla stor häst som annars har full och det är nästan för stort.
Bild:
VER23AP2.jpg

Tror att de är jämstora typ :angel:

Har häst på 170+ och hade höga bak nått runt på eskadron så hade han kunnat ha dem fram. Eskadron ser ut som de krympt i tvätten på min pålle :rofl: Dock kan han ha låga bakskydd.

Men de dära veredus kan vara av intresse. :bow:

Psst Saddlery.biz har bäst pris på Veredus :angel:
Dock är det ju en engelsk affär men toppenservice.

Hampa är oxå ganska sora, Hampa av den vanliga modellen
Dossahund

Där har min Hampa Skydd i ponny size, inte jättbra bild men de ser inte små ut på honom.

Hmm nej tror bara Saddlery har M, men maila och fråga! De tar hem om det behövs :)

Har du stor häst nu? Hade för mig att du hade ett Munsborosto?

hehe jag hade ett ett munsboro sto ja...men jag är en mkt ombytlig människa o jag bestämde mig för att faktiskt bli vuxen, jag är ju iaf 21 o jag vil nog tävla iaf så det blev ett jätte bjässe häst istället.

Vi har också bara fått in dom skydden i M, dom kanske bara finns i den stl? :confused:

Min häst har också jättelånga ben, eskadron blir alltför kort, dock inga problem med bredden. Köpte Veredus i L och dom går nästan i hop framtill. :p

Annars får du väl byta färg, köp bruna skydd istället så kan du ha dom vanliga Veredus-skydden! :)

:d de skulle passa super på min nya häst :love:
Men det får bli en utprovad sadel från Mustang i första hand så får vi se sen :angel:

Jag har svart sadel och träns och har allt annat i grått därav vill jag ha gråa framskydd med. :p

Min häst behöver bredare än eskadron med kardborren räcker knappt runt :o

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 415
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 513
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025