Gränefjord vann SM-guld

(GA)
Westernryttarinnan Louise Gränefjord vann i helgen SM-guld i Reining Youth. Dessutom tog hon brons i Western Horsemenship Youth. Tommy Arvidsson var snäppet värre och tog hela två SM-guld, två SM-silver och ett SM-brons i klasserna Dummy Roping Open och Dummy Stoping Open.

http://www.helagotland.se/ga/artikel.aspx?articleid=4141778
 
Sv: Gränefjord vann SM-guld

Men jag då? :confused:
Jag tog minsann guld i Western Riding open, Versitale Horse open och silver i Western Horsemanship open.

/Emmi
 
Sv: Gränefjord vann SM-guld

Jag har i alla fall bott på Gotland i 11 år och Tommy Arvidsson bor minsann inte på Gotland han heller....

/Emmi
 
Sv: Gränefjord vann SM-guld

Ja, tävlar du också för WRG var det ju väldigt dåligt och tråkigt att de inte skrev något.
 
Sv: Gränefjord vann SM-guld

Nä det gör jag ju iof inte i år, men det är bara för att det blev ett fel i våras... Men det är ju sant att det kan förklara en hel del... Får göra bättring på det till nästa år :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Fyra SM-guld delades ut till pararyttarna under Folksam SM i paradressyr på Strömsholm. Anita Johnsson tog sitt åttonde SM-guld, Louise...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Rolf-Göran Bengtsson tog sitt första SM-guld i karriären. Som enda felfria ekipage vann han duellen mot Peder Fredricson. – Skam den som...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Stora Wäsby Fältrittklubbs ponnyryttare har radat upp framgångar den senaste tiden. I somras tog de hem två individuella medaljer i...
Svar
0
· Visningar
419
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter SM-guld till Rose Mathisen och godkände hingsten Zuidenwind 1187 som tog hem segern. "Jag vill så gärna visa hur fin han är", sa...
Svar
0
· Visningar
576
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp