Gratis TV/film

Anna-panna

Trådstartare
Har hittat en amerikansk hemsida som man kan titta på gratis tv serier samt en massa filmer, både nya och gamla.
Hur kan dessa hemsidor eg finnas, inte för att det gör mig något :angel:
Men finns det någon hake med såna här sidor? Förutom reklam, dock mycket mindre än vad jag trodde det skulle vara.

Sv: Gratis TV/film

Många sidor som är helt gratis tjänar ofta mest på reklamen.
För varje person som klickar sig in på hemsidan så tjänar företaget en viss del och ännu mer när någon klickar på reklamen som ligger på deras hemsida.

Haha, oj vad rörigt det blev.
H - Hemsidan
F - Företaget bakom hemsidan
A - Annonsörer
P - Person

Varje gång P klickar sig in på H så tjänar F en summa. (Kan vara så att varje klick runt på hemsidan, mellan sidor osv, kan ge en summa med)
Sedan kan F få en summa varje gång P klickar på en A's reklam.

A brukar betala till F för att synas på hemsidan - en vinnande deal så länge som H är välbesökt.

Hoppas du förstod.. :D

Läste lite mer på sidan och såg att det var gratis :D

Tycker att din förklaring var väldigt bra. Så då är det alltså helt OK att titta på film genom en sån här hemsida, om man kan leva med att man gjor det vill säga :angel:
Tänkte lite på om man får en massa virus eller så, men det borde ju virusprogrammet kunna fixa. :)

Du lär inte få några oväntade kostnader i alla fall. ;)
Det enda är, som du nämnde, evetuella virus.

Hittade en sådan hemsida jag med för inte så länge sedan.
Virusskydden hojtade inte en enda gång. :laugh::banana:

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
822
Senast: MJLee
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 487
Senast: sjoberga
·
R
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 293
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för... 2 3
Svar
45
· Visningar
6 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka