Grått / beige?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare evrebellma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 016
E

evrebellma

Hjälp mig nu:crazy: Har en fuxdam, vilken färg på täcke hade ni köpt, antracit/caffe latte (beige)? Ska köpa fleecetäcket från Paul Schockemöle. Hon passar bra i grått! Men va hade ni kanske köpt?:laugh:

Sv: Grått / beige?

Då hade jag tagit det gråa. Caffe latten tycker jag blir lite trist på en fux. Fast det beror iof på vilken nyans det är på hästen. Men grått är alltid snyggt på fuxar.

Btw så är de ju bara så jäkla snygga de täckena! :love:

Har tyvärr ingen bild, men hon e mitt emellan ljus o mörk!
Tror det blir ett grått! Usch fattig man känner sig men men!

Jag personligen tycker grått är näst intill fult på fuxar, tycker inte alls det passar. Blir lite som att blanda guld och silver :D
Ljuusgrått kan gå bra.

Så jag hade definitivt tagit latte, tror det blir jättefint!

Personligen älskar jag grått, och jagsjälv drar mig för att ha beige, det är liyte "vuxenstämpel" på det:devil: MEN hade jag haft en fux så hade det nog varit beige som gällt..

iof så har jag på senare år börjat med lite beige sedan jag plötsligt bara hade mörkbruna.. Förra hästarna var skimmel + rödbrun och då passade det inte, men "på andra" har jag alltid tyckt att det är supersnyggt med en mörkbrun eller fuxfärgad häst med beige + fårskinn :love:

personligen tycker jag att mörkgrönt är fint på fuxar. Men av beige och grått tycker jag grått ;)

Caffe latte/beige är stilrent, fint och - tråkigt ;) Sån typisk 'fuxfärg', och jag tycker lätt det blir ganska 'jaha blaha' av det.

Så absolut grått tycker jag. Nu är jag dock kraftigt partiskt då min fux har just grått som färg *vissel*

beige såklart!

så sant hon inte är sådär jättemörk, nästan svart. då är grått snyggt. men grått på en vanlig fux - usch.

Jag tycker du ska ta det beiga.
Grått är inte supersnyggt på fuxar.:crazy:

hon är i nyansen som den nygodkända Damino:) 3 vita ben och vit fin bläs:) hmm riktigt svårt det här o välja färg, det är ju inget täcke för 200 kr precis..

Paul Schockemöhle håller på med hästarna, Franz Schockemöhle (eller var det någon annan?) är den som utformat märket.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
592
Senast: Honey07
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 260
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 210
Senast: Digbil
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka