Bukefalos 28 år!

Gravidförsäkring

amalia

Trådstartare
Vad är den bra för? Antar att olika bolag har olika saker de ersätter, men finns någon att rekommendera som är bättre/ mer prisvärd än någon annan?

Har alla här haft gravidförsäkring?
 
Sv: Gravidförsäkring

Jag har en gravidförsäkring hos Skandia, då jag har mina andra försäkringar där. Jag har den som heter "barn på gång plus" som kostar. Det finns både de som är gratis och de som kostar. Den som jag har ger ersättning om något händer vid förlossningen och även ersättning om något händer bebisen. Då det var länge sen jag tecknade denna försäkring kommer jag inte ihåg så mycket om den. Men gå in på försäkringsbolagens hemsidor och läs skillnaden mellan de olika gravidförsäkringar som finns.
 
Sv: Gravidförsäkring

Jag hade Folksams gratisförsäkring. Fick 1000:- i ersättning för att jag fick ta kejsarsnitt.
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Har ni tips på en bra och prisvärd elgrill till balkong? Jag fick klartecken av min hyresvärd att få ha en på balkongen.😊 Det är...
Svar
12
· Visningar
361
Senast: Twihard
·
Övr. Katt Jag är på jakt efter mysiga sovplatser åt mina kommande katter.😊 Kan ni rekommendera bra och prisvärda kattigloos/bäddar ni köpt som ni...
Svar
16
· Visningar
1 357
Senast: Bison
·
Ekonomi & Juridik Kanske en märklig fråga. Men anta att man, pga att man saknar förtroende för en veterinär av olika orsaker, bestämmer sig för att byta...
2
Svar
27
· Visningar
2 075
Senast: Sirap
·
Hundhälsa Vid en hälsoundersökning flytta veckan upptäcktes det att min 12- åriga hanhund har ett blåsljud på hjärtat. Veterinären rekommenderade...
Svar
5
· Visningar
592
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ekonomiska beslut
  • Vardagspusslet - Airfryer
  • Vad nynnar ni på?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp