Gravidpenning

keilir

Trådstartare
Antar att det finns några här inne som har ansökt och fått gravdipenning.
Jag har BF 6/6, blir troligen beviljad gravidpeninng från någon gång runt 6/4. Det jag funderar på är att om man skulle vilja jobba någon vecka till, tänkte mig kanske om jag mår bra att jag skulle jobba över påsk för att få lite extra kosing. Hur funkar det då med gravidpengen. Känner att det kanske inte är bra att ansöka från efter påsk eftersom jag ju faktiskt kan känna att jag inte orkar jobba och då vill gå hem när jag fått det beviljat.
Är det möjligt att jobba någon extra vecka och liksom skjuta på gravidpengen eller får man problem då med fk som tycker att man kan fortsätta jobba?

Sv: Gravidpenning

Det är inget krav att ta alla dagar. Du ansöker från vilket dag du själv vill börja, men slutdatumen är alltid 11 dagar före BF ändå.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
803
Senast: Guldaskig
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 555
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: Blyger
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 592
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hästfärg
  • Dressyrsnack nummer 18