Gravtest på ica

kaninälskare

Trådstartare
Hej!

behöver akut (definitionsfråga?) gravtest. Kikade på ICAs hemsida och det finns där, iallafall rfsu test. Det fanns i lager för hemleverans.
Men hittar det ej i butiken? Vart någonstans är de placerade? Va ja kunde se fanns de inte framme vid kassan. Någon som har köpt gravtest på någon ica kvantum som vet vart de befinner sig? Behöver man be om dom?
 
Hej!

behöver akut (definitionsfråga?) gravtest. Kikade på ICAs hemsida och det finns där, iallafall rfsu test. Det fanns i lager för hemleverans.
Men hittar det ej i butiken? Vart någonstans är de placerade? Va ja kunde se fanns de inte framme vid kassan. Någon som har köpt gravtest på någon ica kvantum som vet vart de befinner sig? Behöver man be om dom?

Brukar finnas i närheten av kassorna, vid kondomerna..
 
Hej!

behöver akut (definitionsfråga?) gravtest. Kikade på ICAs hemsida och det finns där, iallafall rfsu test. Det fanns i lager för hemleverans.
Men hittar det ej i butiken? Vart någonstans är de placerade? Va ja kunde se fanns de inte framme vid kassan. Någon som har köpt gravtest på någon ica kvantum som vet vart de befinner sig? Behöver man be om dom?
Om det finns ett Apotek Hjärtat i/nära Ica så finns det nog där. Hjärtat ägs ju av Ica.
 
Brukar finnas i närheten av kassorna, vid kondomerna..
Jaa jah tyckte det låter ganska logiskt. Men hittar inte ens dem? Dom har som en box tyo 15m från kassorna med nässpray, alvedon osv. Och vid kassorna de vanliga som tuggummin, läkerol och presentkort på Netflix etc. Är det jah som är blind 😂
 
Har det cigaretter och snus i automat? Tror medicin och kondomer ibland finns i dem också. Kan hända gravtest är också?
 
Brukar finnas där de har receptfria läkemedel, ofta i ett låsbart skåp i närheten av och ibland bakom kassan.
 

Liknande trådar

Hemmet Buke brukar ju ha svar på allt så jag tänkte bolla lite med er :) Jag och sambon köpte ett jättefin hus för ett tag sedan, samma dag...
Svar
19
· Visningar
2 687
Senast: Draumsyn
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 322
Senast: Fille
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
6 776
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp