Griffins R W syntetsadel eller Zaldi star

Snobben

Trådstartare
Har någon erfarenhet av dessa sadlar?
Är dom jag är lite nyfiken på,har bomlöst men skulle vilja he en sadel och kunna hoppa i..

Sv: Griffins R W syntetsadel eller Zaldi star

Ingen som har någon av dessa sadlar?
Finns det många Zaldi modeller,ungefär lika i pris?

Har en bekant som har en griffin, dock inte en hopp. Hon är jättenöjd med den iaf!

Zaldi kan töja sig i bommen när de är nya så det kan vara knepigt med en sådan. Min stallkompis fick byta sadel efter ett par månader pga detta. Annars ska de vara grymt sköna.

har en zaldi fast brunet, det är en väldigt skön sadel , mjuk i sits å bossarna , dock är den för stor för nya pållen, har ingen erfarenhet erfaren het av griffin saldarna

Ja vad jag vet så är både zaldi och rw sadeln sköna!
Funderar på om dom passar på dom flesta hästar..

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 299
Senast: iNHALE
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 560
Senast: LiviaFilippa
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 164
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S