Bukefalos 28 år!

Grön orm?

MCP

Trådstartare
En av våra bekanta har varit till Åland i sommar, och där hade han sett en överkörd orm som han hade fotat. Ormen var ljust blekgrön (och ljusare undertill, kanske lite mot gult?) Vad ska det nu ha kunnat vara för orm? Själv har jag aldrig sett någon sådan förut, och inte han heller. Tyvärr har jag inte bilden så att jag kan visa hur den såg ut, men kanske någon vet ändå vad det skulle kunna vara för sort. (och jo, jag frågade om det var en riktig orm, så det var ingen leksak :p )
 
Sv: Grön orm?

Tack för svaret.
Så det var troligen inget mera spännande än en vanlig snok då :p men vi var ju tydligen inte de enda som funderat på detta :)
 
Sv: Grön orm?

Nej, tydligen inte. Tänkte att ni skulle känna er lite tröstade av att inte vara ensamma :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 326
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 757
Senast: Rie
·
Samhälle Från en skogsägare till en annan: en förändring i ditt skogsbruk kan bli en jättestor miljövinst. Baserat på vad du skriver verkar det...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 255
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp