Grön hoppkavaj!

Novelette

Trådstartare
Maria G, Rodrigo och Marcus är ju sponsrade och de hade såna där fina gröna kavajer på sig...

Men vet ni om det finns att köpa i den färgen?? Det var fint tyckte jag. :d

Sv: Grön hoppkavaj!

Jag tror inte det. De har grönt för att de är sponsrade av Sony Ericsson som har den färgen (ungefär) som 'företagsfärg'.

Jag vet inte vilken grön färg det är, har aldrig sett deras kavajer, men vanliga kavaer brukar väl finnas i blått, svart och grönt? Så var det för ett par år sen i alla fall.

"Vanliga" kavajer som finns i grönt brukar ofta vara mycket mörkare gröm än vad team sony ericssons kavajer är..., så har de jag sett varit i alla fall.
Fast det borde väl inte vara omöjligt att få tag på..?

Jaa! Jag vill också ha en sån grön kavaj! :bump: Ska försöka få tag på en sån!

jag har aldrig sett en grön kavaj, jo bara möööööörkt grön, nästan som svart.

Du får väl göra ett "intagningstest" till Sony Ericsonteamet... :angel: ;)

Här är en bild på Rodrigo i en Team Sony-Ericsson kavaj.

56200491423PM_small.jpg

*skickar genast ansökan*
:rofl:

Är inte säkert att det går att beställa, Sony Ericsson kanske har tagit "monopol" på färgen? Personligen tycker jag färgen ser lite hmm... urtvättad.... ut...... :p

Varför inte skaffa en sån där LILA som JW hade för några år sen!! :bump:

Pease of cake...får man springa med hästen??? hon är bara 1 år...hehe...jag tror inte riktigt på min lånehäst...han gillar inte grönt :D

jag tycker att det är coolt med lila. Jag tror att det är Viktor Hugo som har kavajen i lila.. eller plommon.

Vet någon här var man kan få tag på en lilakavaj?
jag tycker att dom är utfräcka! jag älskar allt i lila... :love:

mvh sandra

Liknande trådar

Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna... 2
Svar
30
· Visningar
875
Senast: sthu
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 576
Senast: manda
·
Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå... 2
Svar
24
· Visningar
1 827
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Tråden för spår