Grönt kort

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare abilaine
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 001
Status
Stängd för vidare inlägg.
A

abilaine

Tog grönt kort 1996 då det blev krav på det. Har sedan haft en liten paus. Men nu vill min dotter börja tävla och är för ung för att ta det gröna kortet. Frågan är då om mitt gröna kort fortfarande gäller. Hoppas på att någon är bra uppdaterad om gröna kortet. Tacksam för svar.

Sv: Grönt kort

Tack så mycket. Då e det bara och tuta och köra med dottern:)

som sagt, grönt kort gäller väl på "livstid" men kan ju vara bra att uppdatera sig lite på TR ändringarna om man inte varit ute på ett tag! De finns ju numera enkelt åtkomliga på förbundets hemsida.

Det finns en nålad tråd för sånt här. Använd den, pleeeaaase. Annars...:devil: ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 602
Senast: Mirtai
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen... 14 15 16
Svar
304
· Visningar
21 625
Senast: Badger
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka