martha

Trådstartare
Nu helt o plötsligt kan jag inte se ATG liven eller filmer på nätet för den bara laddar/buffrar upp hela tiden. Vad har hänt ? Förut kunde jag se allt utan att det stannade o hackade//Please hjälp mig:(

Sv: grrr

Nu helt o plötsligt kan jag inte se ATG liven eller filmer på nätet för den bara laddar/buffrar upp hela tiden. Vad har hänt ? Förut kunde jag se allt utan att det stannade o hackade//Please hjälp mig:(

Har du startat om modem/router och stängt alla andra program förutom din webbläsare?

Låter som något kan ha hänt med din anslutningshastighet?
Inga kända problem hos din internetleverantör just nu?

Annars kanske det kan vara någon plugin som strular?
Jag hade något sådant problem och tror det blev bättre när det kom en uppdatering av något slag, kan det ha varit flash player ellar vad det heter som strulade då tro? *försöker febrilt minnas*.

jag har mobilt bredband , men det fungerade förut..men sen har mitt norton spökat eller om det kommit in nåt virus eller nåt...fick avinstallera norton för att installera tillbaka det men det är fortfarade lite segt.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka